Prøvetur i motorfly eller mikrofly

Vil du oppleve ekte frihetsfølelse?

Eller trenger du et gaveforslag til en som har alt?

Drømmer du om å ta flysertifikat eller kjenner du noen som drømmer om nettopp det?

Eller er du rett og slett bare fascinert av fly?

Da er kanskje er en prøvetime noe for deg. Overrask noen kjente eller gi deg selv en flytur i regi av Værnes Flyklubb.

For kun 2100/1500 kroner gir Værnes Flyklubb deg en hel time i lufta hvor du selv styrer spakene under veiledning av en erfaren instruktør. Blir du hekta og har fylt 15/16 år så kan du starte opplæringen for å få ditt eget flysertifikat.

I løpet av en times flyging får du selv prøve å sitte ved spaken og får kjenne hvorledes det føles å være oppe i et småfly/mikrofly. Du får samtidig anledning til å kjøpe din egen flygetidsbok der den første timen på vei mot sertifikat kan føres inn.

En flytur kan både øke nyskjerrigheten og lysten for å gå videre med utdannelsen til et flysertifikat. Men det kan også være en fantastisk opplevelse, selv for de som aldri har tittet opp når fly passerer over himmelen. Teoriundervisning kan du starte hver eneste dag om du vil, eller følge undervisningen som flyklubben holder jevnt hele året. Så la drøm bli virkelighet og kontakt oss for avtale av prøvetime!

Kontakt oss på skjemaet under, så vil vi kontakte deg og tildele deg en egen instruktør som følger opp videre.

2.800,- er minstepris for 1 times flytur i et skikkelig 4-seters motorfly.

1.700,- er minstepris for 1 times flytur i sportsfly. 2-seters fly med noe vektbegrensning.

4000,- er minstepris for 1 times flytur i acrofly, Super Decathlon / Saab Safir.

Turen kan etter ditt eget ønske utvides utover 1 time mot ekstrabetaling.